תוכן עניינים

מחקר: הקשר בין יעדים ברי השגה ואמונה עצמית של תלמידי חטיבת ביניים בכתיבה ומדעים

Contemporary Educational Psychology
פורסם בתאריך: אוקטובר, 2000
בכתב העת/מוסד: Contemporary Educational Psychology
בשיתוף עם החוקרים: פרנק פג׳רס, שרי בריטנר, ג׳ובאני וליאנטה
לציטוט המחקר במקור חיצוני:

Frank Pajares, Shari L. Britner, Giovanni Valiante, Relation between Achievement Goals and Self-Beliefs of Middle School Students in Writing and Science, Contemporary Educational Psychology, Volume 25, Issue 4, 2000, Pages 406-422, ISSN 0361-476X, https://doi.org/10.1006/ceps.1999.1027.

מחקרים נוספים באותו נושא

כתבות באותו נושא

התפתחות אישית
נטלי בינדר עובדת סוציאלית (BSW)
פרודוקטיביות
דבורה עדס עובדת סוציאלית (BA)
פרודוקטיביות
מאשה מורן וייסמן מאמנת אישית (ICCM)
התפתחות אישית
ענת בן סלמון פסיכותרפיסטית ומדריכת הורים (MSc)
פרודוקטיביות
עודד בן צבי רכז צוותי שיקום פסיכיאטרי (BA)
חיפוש כתבה לפי תחום:
כל הזכויות שמורות לאנגורה מדיה בע"מ ©
הצטרפו ל-26,000 ישראלים אחרים שהבריאות חשובה להם
מחשבון האושר שיגיד לכם כמה אתם מאושרים מ-1 עד 6

הכירו את מחשבון האושר שתוכנן ע״י פסיכולוגים מאוניברסיטת אוקספורד היוקרתית.

100% אנונימי

קבלו טיפים לחיים שמחים ובריאים יותר

מאמרים וטיפים מעשיים שיעזרו לכם לחיות חיים שמחים, מספקים ומאוזנים יותר.