תזונה
מטפלת ברפואה סינית
באורח החיים המערבי המודרני שרובנו מנהלים, חשוב שניתן התייחסות מיוחדת להתנהלות לקראת ועם בוא החורף, כדי שנוכל לעבור את העונה הקרה בצורה המיטיבה ביותר. במאמר הבא ריכזנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם לשמור על הבריאות בחורף.
מחשבון אושר
מה מדד האושר שלך?

מחשבון האושר שיגיד לכם כמה אתם מאושרים מ-1 עד 6. נבנה ע״י פסיכולוגים מאוניברסיטת אוקספורד.

100% אנונימי

גראטוס עמוד הבית
לוקחים את ההתפתחות שלכם באופן אישי

בגראטוס תמצאו כל מה שחשוב לדעת על הבריאות הפיזית והמנטלית, כדי לחיות חיים שמחים, מספקים ומאוזנים יותר. ​עוד על האתר ←

לוקחים את ההתפתחות שלכם באופן אישי

כל מה שחשוב לדעת על הבריאות הפיזית והמנטלית, כדי לחיות חיים שמחים, מספקים ומאוזנים יותר. ​עוד על האתר ←

כתבות אחרונות

תזונה
סיון קידר מטפלת ברפואה סינית
אכילת תזונה עשירה בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון היא אחד החלקים החשובים ביותר באורח חיים בריא. המדע אומר שמזונות עתירי תזונה לא רק גורמים לנו להרגיש מצוין, אלא אף עשויים להפחית את הסיכון למצבים בריאותיים כרוניים מסוימים תוך מתן יתרונות בריאותיים מרובים.
התנהגות
אורית בראון אגמי מאמנת מוסמכת (BA)
מה היא משמעת עצמית? איך נוכל לפתח אותה ואיך היא מובילה אותנו לחופש להיות מי שאנחנו באמת. המאמר שלפניכם, יענה לכם על כל השאלות הללו כולל: עצות מעשיות ותרגולים שישפרו את המשמעת העצמית שלכם באופן ניכר.
התנהגות
צביה טורקניץ עובדת סוציאלית (BA)
אופטימיות או פסימיות - האם ניתן באופן מודע לבחור איך להסתכל על החיים או שדרך ההסתכלות הינה תכונה מולדת ובלתי ניתנת לשינוי? התשובה חיובית בהחלט! אופטימיות היא תכונה נרכשת, שבעזרת כלים נכונים ופשוטים לעבודה עצמית אפשר ללמוד אותה ולשנות את תפיסת המציאות מחצי הכוס הריקה לחצי הכוס המלאה.
התנהגות
שני כנפו מאמנת מוסמכת (BA)
מי מאיתנו לא אוהב לקבל חיזוקים ומחמאות ומי לא נסוג ונעלב, לנוכח ביקורת או התעלמות של הסביבה? המנגנון טבעי ומובנה בנו, אבל האם צריך להיכנע לכוחו של האישור מהסביבה? האם לא עדיף לנטרל אותו, על מנת שנוכל להמשיך הלאה, להתפתח ולחוש בעלי ערך? כל התשובות בכתבה הבאה, המשיכו לקרוא.
התנהגות
אופיר ברנשטם מלווה תהליכים רגשיים (Facilitator)
אנחנו חיים בתרבות אינסטנט. המון מאמצים נעשים בשביל להביא לנו כמה שיותר בכמה שפחות זמן. הטכנולוגיה שמשרתת אותנו היום נעשית יותר ויותר חכמה ומיידית. מתי בפעם האחרונה מצאתם את עצמכם מחכים יותר ממאית השנייה כדי לקרוא את הפוסט האחרון בפיד שלכם בפייסבוק? או בשביל להוציא שיחה מהנייד? או לשלוח הודעת וואטסטפ? ומה קורה כשאנחנו לא מקבלים מענה מיידי?
התנהגות
שני כנפו מאמנת מוסמכת (BA)
הזמן הוא כנראה המשאב היקר ביותר שיש לנו. הוא קצוב ומוגבל, אי אפשר לקנות אותו בכסף, וכל דקה שחולפת - לא תשוב. לכן כדאי לדעת לנהל אותו או למעשה את עצמנו. אז למה חשוב לנהל את הזמן בצורה נכונה? ואיך עושים את זה? כל התשובות בהמשך, המשיכו לקרוא!
התנהגות
עודד בן צבי רכז צוותי שיקום פסיכיאטרי (BA)
כנראה שלא מעט מאיתנו מכורים לדברים כאלו ואחרים, אך רק חלק מהאנשים עשויים לפתח תלות כה חזקה עד שהיא תפגע בשגרת החיים ובהתנהלות הכללית של האדם. אם בשנים עברו היינו יכולים לדבר על התמכרויות לסמים, אלכוהול וחומרים זרים או הימורים, הרי שכיום קיימות התמכרויות נוספות.
התפתחות אישית
דבורה עדס עובדת סוציאלית (BA)
ישנם אנשים שמהר מבינים מי הם או שהם משחררים מהחיפוש ונותנים לשייכות החברתית, התרבותית והמשפחתית שלהם להגדיר אותם. לעומת זאת, ישנם אנשים שמבחינתם החיפוש הוא מסע בלי התחלה ובלי סוף. כיצד ניתן באמת למצוא מי אנו, מה מייחד אותנו - ואילו חיים מתאים לנו לחיות?
התפתחות אישית
צביה טורקניץ עובדת סוציאלית (BA)
חיים טובים הם קודם כל חיים שמתאימים לנו באופן אישי - חיים שתפרנו לעצמנו בהתאמה אישית מלאה. הבד שאיתו תופרים את החליפה הזאת עשוי מהמודעות העצמית שלנו - הרי מבלי להכיר את עצמנו היטב, איך נוכל לבנות חיים שמתאימים לנו ולצרכים האישיים שלנו?
רגשות
צביה טורקניץ עובדת סוציאלית (BA)
אם הכעס שולט בנו ומנהל אותנו בשגרה, הוא יפגע בנו בדרכים שונות במהרה. הוא יפגע בהשגת המטרות, בקריירה ובמערכות היחסים שלנו. הוא יפגע גם באנשים הקרובים לנו. אילוף הכעס הוא נדבך חשוב בהתפתחות האישית של כל אדם, ולכן חשוב ללמוד כיצד לעשות זאת.

כתבות אחרונות

פסיכותרפיסטית (MA)
קלינאית תקשורת (MA)
פסיכולוג קליני (MA)
פסיכונוירולוג (MD)
רכז צוותי שיקום פסיכיאטרי (BA)
מאמנת מוסמכת (BA)
מומחית בתקשורת בין אישית (MBA)
פסיכולוגית קלינית (MA)
עובדת סוציאלית (BA)