רגשות
עובדת סוציאלית (BA)
אם הכעס שולט בנו ומנהל אותנו בשגרה, הוא יפגע בנו בדרכים שונות במהרה. הוא יפגע בהשגת המטרות, בקריירה ובמערכות היחסים שלנו. הוא יפגע גם באנשים הקרובים לנו. אילוף הכעס הוא נדבך חשוב בהתפתחות האישית של כל אדם, ולכן חשוב ללמוד כיצד לעשות זאת.
גראטוס עמוד הבית
לוקחים את ההתפתחות שלכם באופן אישי

בגראטוס תמצאו כל מה שחשוב לדעת על הבריאות הפיזית והמנטלית, כדי לחיות חיים שמחים, מספקים ומאוזנים יותר. ​עוד על האתר ←

לוקחים את ההתפתחות שלכם באופן אישי

כל מה שחשוב לדעת על הבריאות הפיזית והמנטלית, כדי לחיות חיים שמחים, מספקים ומאוזנים יותר. ​עוד על האתר ←

כתבות אחרונות

תזונה
הרפואה הסינית רואה בתזונה כאלמנט קריטי במיוחד במארג הבריאות שלנו, ובתור כזה שמשפיע ישירות על איברים ומערכות בגוף. היא דוגלת באכילה חכמה, המותאמת לאקלים ולעונות השנה, ובשימוש בתוצרת מקומית וטרייה. כך תוכלו ליישם אותה באופן מיידי.
פסיכולוגיה
לפעמים אנחנו חושבים יותר מדי וחושבים יותר מדי על מה שנעדר בחיינו במקום על מה שנהדר. למחשבות יש השפעה אדירה על הבריאות, התפקוד והרווחה שלנו. חשיבה מעצבת את המוח ואת הסביבה, אז בהחלט משתלם להרכיב את המשקפיים הוורודים בכל מצב.
פסיכולוגיה
בעולם שבו פגמים ניתן להעלים באמצעות פילטרים, והכל חייב להיות מושלם לכאורה, לא קשה ליפול למלכודת החתירה לשלמות. זה בסדר גמור לשאוף להשתפר ולהיות הגרסא הטובה ביותר של עצמנו, אבל פרפקציוניזם מוגזם גם מעכב אותנו וגם פוגע בבריאות.
פסיכולוגיה
לתת את הנשמה ואת הלב גם לאנשים אחרים זאת דרך טובה לחיות חיים בריאים ומאושרים יותר, מנטאלית ופיסית, ואינספור מחקרים שנערכו בנידון מוכיחים את זה פעם-אחר-פעם. האמת היא שזה מצב של ווין-ווין - אם נעסוק יותר בעזרה לאחרים, נעזור על הדרך גם לעצמנו. מה רע?
הרפייה
על פניו, נשימה היא כנראה הפעולה הטריוויאלית ביותר מבחינתנו. אמנם היא מתבצעת לרוב באופן בלתי-מודע, אך בכל זאת ניתן להתרגל לנשום באופן אחר, על ידי שימוש בטכניקות מדויקות ונכונות יותר, ולתרום באופן זה לבריאות הנפשית והבריאות הפיסית שלנו כאחד.
תזונה
צמחי מרפא ומזונות-על שונים נכנסים ויוצאים מעת לעת מהאופנה התזונתית, ואמנם לרוב הם באמת ניחנים בסגולות וביתרונות הבריאותיים המיוחסים להם, אך כדאי לצרוך מזונות אלו בהתאמה אישית לכל אחד ואחת מאיתנו ועל בסיס אבחון אישי.
פסיכולוגיה
גדול הוא כוחו של ההרגל. לכולנו יש הרגלים רבים שסיגלנו לעצמנו עם השנים. כל אחד מהם מעניק לנו תועלת כלשהי, אבל לפעמים - התועלת קטנה לעומת הנזק. לא קל לשנות הרגלים, אבל זה אפשרי, ובפרט אם רוכשים כלים לעשות זאת ומבינים כיצד הרגלים מתפתחים.
פסיכולוגיה
בחיים שלנו יש יותר לא-נודע מאשר נודע. את זה אנחנו יודעים. בכל זאת, לעיתים תחושות של חוסר וודאות מציפות אותנו באופן מיוחד, מעוררות בנו רגשות שליליים ותחושה שאנו עומדים על קרקע בלתי-יציבה. מה אנחנו יכולים לעשות בשביל להתחיל לחבק את הלא-נודע ולהפנים שהוא מובן מאליו?
התפתחות אישית
אנחנו מקבלים החלטות בכל יום וכל הזמן. כמעט לכל אחת מהן יכולות להיות השלכות חיוביות יותר ופחות. אם נפחד לקבל החלטות - לא נקבל גם החלטות טובות. אפשר לסגל לעצמנו את היכולת לקבל החלטות, קלות וקשות, ולעשות זאת נכון - ובביטחון.
הרשמה לניוזלטר
קבלו טיפים לחיים בריאים יותר

מאמרים וטיפים מעשיים שיעזרו לכם לחיות חיים שמחים, מספקים ומאוזנים יותר.

מחשבון אושר
מה מדד האושר שלך?

מחשבון האושר שיגיד לכם כמה אתם מאושרים מ-1 עד 6. נבנה ע״י פסיכולוגים מאוניברסיטת אוקספורד.

100% אנונימי

הצוות שלנו

פסיכותרפיסטית (MA)
קלינאית תקשורת (MA)
פסיכולוג קליני (MA)
פסיכונוירולוג (MD)
רכז צוותי שיקום פסיכיאטרי (BA)
מאמנת מוסמכת (BA)
פסיכולוגית קלינית (MA)
עובדת סוציאלית (BA)